ايپكايپك، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

ایپک نفسم

پروردگارا سپاسگذارم

1391/9/19 14:44
نویسنده : مامان مارال
375 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا به من کمک کن تا کودکم را همانگونه که تو مارا هدایت میکنی کمک کنم ، خدایا به من این توانایی را بده تا فقط صورت معصوم وشیرین او، برق چشمهایش، عشقی که در لبخندهایش موج میزند، محبتی را که در دستانش وجود دارد، ودل پاک بی گناهش را ببینم ، خدایا بگذار تا از طریق من کودکم نیز، طعم عشق بی انتهای تو را بچشد، شاید کودکم از راه عشق تو امیدتورا هم بدست بیاورد. خدایا این فرشته معصوم اول از آن تو می باشد وسپس فرزند من ، پس به او این فرصت را بده تا عشق به تو و رحمت تورا با جان و قلب خود درک کند وبفهمد که عشق تو نگهدار وپشتیبان همیشگی اوست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایپک نفسم می باشد