ايپكايپك، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

ایپک نفسم

روزهاي زيبا

1393/3/20 9:16
نویسنده : مامان مارال
332 بازدید
اشتراک گذاری

 

در آستانه​ی یک​سالگی​ت این روزها من در سال گذشته سیر می​کنم و تک​تک لحظه​های ناب​ش رو زندگی می​کنم. بعضی وقت​ها حتی چشم​هام رو می​بندم و سعی می​کنم لحظاتی رو که تو دل​م تکون می​خوردی حس کنم. چقدر شیرین​ه با تو بودن و از تو گفتن. فرشته​ی ناز م! روز به روز عاشقانه​تر می​پرستم​ت و روزی هزار بار به خاطر داشتن وجود نازنین​ت خدای خودم رو شاکرم.

دو هفته تا تولد شیرین​ت باقی مونده، تا زیباترین روز زندگی ما، تا دوباره عاشقی رو تجربه کردن، تا دوباره معنی زندگانی رو دریافتن، تا بوی بهشت رو بلعیدن، تا پاک شدن، تا مادر شدن ...

یک​سال تک​تک لحظات​م تو بودی. با تو بچگی کردم، با تو خندیدم، با تو گریه کردم و ... با تو بزرگ شدم.ن

خداوندا! برای این​که به من این شانس رو دادی که تو دنیا زندگی کنم و این لحظات ناب رو تجربه کنم شکرت. برای تک​تک لحظاتی که با دخترم دارم شکرت. برای این​که من رو لایق دونستی که مامان این فرشته​ی ناز باشم شکرت. برای داده​هات شکر و برای نداده​هات هم شکر!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایپک نفسم می باشد