ايپكايپك، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

ایپک نفسم

سونوي 25 هفتكي

1392/2/1 0:09
نویسنده : مامان مارال
448 بازدید
اشتراک گذاری

پرنسسم سلام مامانی الان که دارم این مطالب رو مینویسم به گفته سونوگرافی شما 25 هفته و 3 روزته الهی قربونت برم دخترکم امروز باهم رفتیم صارم سونو گرافی، وای دخترم خیلی بی تابت بودم اخه از اسفندماه تا الان ازت بیخبر بودم صورت زیباتو ندیده بودم البته میتونستم تجسمت کنم ولی نه به این قشنگی میدونی تصور میکنم تو زیباترین فرشته ای هستی که میتونم داشته باشم . خلاصه برات بگم که آقای دکتر گفت که شما مثل ایکیوسان تو شکم مامی نشستی وزنتم856 گرم البته نمیدونم این میزان یعنی نرمال یابیشتر در هرصورت خوشحالم که تو سالمی بعد از چرخوندن اون قلقلی رو شکم من عکس زیباتو دیدم وای ا دوتا لپ باد کرده که انگار کلی توش خوراکی قایم کرده بودی تازه لباتو که من عاشقشم قلوه ای و درشت , بووووووووووووس عزیزم مواظب خودت ومن باش منم این بیرون همه چی رو برات فراهم میکنم تا زودتر بیای تو اغوش من خیلی دوست دارم مهربونم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایپک نفسم می باشد