ايپكايپك، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

ایپک نفسم

ديدار نزديك است

1392/2/21 0:13
نویسنده : مامان مارال
222 بازدید
اشتراک گذاری

پرنسس من سلام مدتی که خیلی ضربه هات رو خوب احساس میکنم اینقدر لذت بخشه برام که دوست دارم همون لحظه بغلت کنمو حسابی ماچ بارونت کنم صبح ها ازخواب بیدارم میکنی وبهم میگی که بایدبهت صبحانه بدم وای خیلی خوبی تو دخترررررررررررررررررر نمیدونم چرا دخترم اما انگار مدتیه که میشناسمت برام عجیبه هروقت به این موضوع فکرمیکنم که وقتی بیای چه عکس العملی نشون بدم خیلی خوشاینده اصلا حس غریبی ندارم انگار خواهر کوچیک منی باورت میشه ؟؟؟؟؟دخترم فقط وفقط از خدا مي خوام كه بتونم زندگی که خودم دوست دارم رو برات فراهم کنم و بهت افتخار کنم وبا سربلندی همه جا بگم این دختره منه میدونم که همینطورم میش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایپک نفسم می باشد