ايپكايپك، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

ایپک نفسم

90 روز با ايپک

1392/7/5 10:33
نویسنده : مامان مارال
564 بازدید
اشتراک گذاری

واى نفس مامان 90 روزه شدى .چقدر زود گذشت. باورت ميشه رفتي توي ٤ ماه؟!! انگار همين ١دقيقه پيش بود كه خدا تو رو كه از عسلم شيرين ترى به من ما هديه داد. توي اين ماه به خوبي سرت رو ميتوني نگه داري. ياد گرفتي دستتو بياري بالا بگیری جلو جشمات، از اول اين ماه هم شروع كردي به آغو آغو كردن و وقتي كسي باهات حرف ميزنه سعي ميكني جوابشو با زبون بي زبوني خيلي دوست داري باهات كسي حرف بزنه و وقتي باهات حرف ميزنيم ميخندي و زبون كوچولوتو مياري بيرون(بخورمش من). پسونك خور قهاري هم شدي و اگه پسونك نبود دستاي قشنگتو جايگزينش ميكني:). ياد گرفتي باهات و محكم فشار بدي و طي يك عمليات چريكي با باسنت ٣٦٠ درجه مي چرخي فوق العاده آدم اجتماعي هستی و با همه خوش و بش ميكني و دل همه رو با ناز و اداهات ميبري. ديگه كاملا ماماني و باباييتو ميشناسي هم صدا و هم تصوير . کسی از کنارت رد شه با چشمای خاکستری قشنگت تعقیب میکنی(مامانی گردنت میشکنه ها).  خيلي خوشحاليم كه خداي مهربووووون تورو به ما داد.تولد ٣ ماهگيت مبارك.من و بابايي خيلي خوشبختيم كه تورو داريم.

وقتى مامان و پیدا مى كني

مامان قربون اون خنده نازت بره كه تازه ياد گرفتى بخندى ، تا باهات صحبت مى كنم واسم مى خندى و صورت مثل ماه مى شه نفسم

یه چيزى بگم ؟ من كشنمه

الهى مامان قوبون اون گردنت بره تازه ياد گرفتى گردنت و بالا نگه دارى واسه همين همش سرت لق لق مى كنه

مامى دستم خوشمزه تره

دخترم ياد گرفته گردنش و نگه داره تمام تلاشش و مي كنه كه خم نشه

عزيزه دلم وقتي خوابي خيلي ناز مي شى همش مى خوام بيدارت كنم و محكم بوست كنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایپک نفسم می باشد