ايپكايپك، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

ایپک نفسم

كارهاي جديد اين ماه

1392/10/25 13:5
نویسنده : مامان مارال
278 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزيزه دلم مامان جونم ، توي اين ماه غلت زدنت هم دیگه کامل شده، 10 دي ماه بود که یههو دیدم از دمر به طاقباز هم غلت زدی یعنی دیگه می تونی یک غلت کامل بزنی عزیزم، با دیدن صحنه غلت زدنت خیلی خوشحال شدم حسابی خدا رو شکر کردم دختر گلم. خیلی قشنگ تو این حالت خودت رو نگه می داری و تلوزیون نگاه می کنی. اینقدر بامزه می شی وقتی این کار رو می کنی از خنده غش می کنم وقتی می بینم دمر خوابیدی و سرتو آوردی بالا و داری با کنجکاوی تمام دور و برت رو نگاه می کنی فکر کنم اسمت هم می شناسی و هر وقت اسمت رو صدا می کنیم بر می گردی و لبخند می زنی. یک صداهایی از گلوت در می آری که نگو، .. ياد گرفتى قهقه بزنى ، هر چيزى كه بهت مى گم قهقه مى زنى منم مى خوام اون لحظه بخورمت ، ولى خودمو كنترل مى كنم و محكم بوست مى كنم

راستي توي اين ماه زري جون و بابا احمد و آقاجون و خاله گلي اومدن بندر خيلي خوشحالمون كردن كلي دلمون باز شد به شما هم خيلي خوش گذشت كلي حال كردي عزيزم

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایپک نفسم می باشد