ايپكايپك، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

ایپک نفسم

نازپری یا کاکل زری

1391/11/28 17:23
نویسنده : مامان مارال
187 بازدید
اشتراک گذاری

نى نى من عاشقتم واسم فرقى نميكنه كه شما دختر باشى يا بسر ،امروز رفتم سونوگرافى 15 هفتگى ، خیلی هیجان داشتم مثل روزیایی که قراره برم دندون پزشکی هاهاهاها خلاصه وارد اتاق شدیمو اقای دکتر شروع کردن به بالاپایین کردن دستگاه روی شکم من قلبم داشت کنده میشد از جا تا یک کلمه بگه گفتش نی نی شما سالم خداروشکر ضربان قلبتو گذاشت شنیدیم وای که چقدرصداشو دوست دارم بعدش اندازه لگن ، دورسر، دستاوپاها همه رو برامون توضیح دادش عزیزم همچین مثل نی نی ها دستوپای بلوریتو جمع کرده بودی تو شکمت که نگو خیلی اروم بودی با اینکه من کلی شکلات خوردم تا شما بپر بپر کنیاما عینهو یک عروسک اروم خلاصه د رآخرم جنسیت شما رو گفت بله دخترخانوم عسل خانوم طلا خانوم عشق من همه زندگی من وااااااای خدایا مرسی مرسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایپک نفسم می باشد