ايپكايپك، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

ایپک نفسم

مادر شدم

1391/10/6 10:18
نویسنده : مامان مارال
245 بازدید
اشتراک گذاری

  من با تمام وجودم مادر شده ام و یاخته های بدنم به میزبانی نفس های تو  امده اند ... جان گرفته ام به جان تو  و چه اهمیتی دارد اگر جانم فدای نفس های تو شود که اینها همه برای توست دلیل بزرگ زندگی من ......... نگاه کن : خدا را  که عاشقانه به من درس عاشقی میدهد..لبخند میزند ..دنیا را زیبا میکند ...سکوت میکند ..مهربان میماند و  وجودمان  را غرق شادی میکند  پدر مهربانت  که این روزها اعوش اش امن ترین جای دنیاست ... میدانم زیر لمس دستانش بزرگ خواهی شد و من بار دیگر به او افتخار خواهم کرد زندگی را که  امدن تو را به جشن گرفته است..............................................!! خدایا  من تا ابد شکر خواهم گفت رحمت ات  را ...شکرررررررررررر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خواب گو
29 مرداد 92 21:25
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایپک نفسم می باشد