ايپكايپك، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

ایپک نفسم

آخ جون مسافرت

1392/12/24 5:56
نویسنده : مامان مارال
325 بازدید
اشتراک گذاری

ما برگشتيم و الان از بندر عباس در خدمت دوستاي گلمون هستيم ، من كه واقعا اين چند ماهه اخير خيلي درگير كارهاي ايپك خانم بودم ، دخترم واسه دندون در اوردن خيلي اذيت شد ، تصميم گرفتم چند روز برم پيش مامانم تا بتونم چند روز استراحت كنم و بتونم به كاراي خودم برسم ،چون روزهاي آخر ساله و مهدي كلي كار داشت مجبور شديم من و ايپك اولين مسافرت بدون مهدي و تجربه كنيم ، خدارو شكر دخترم مثل هميشه خيلي خانم بود اصلا من و اذيت نكرد، خيلي حس خوبي داشتم واقعا به چند روز استراحت احتياج شديد داشتم ، خيلي خوب بود ، مامان و باباي گلم و نرگس و گلشن اين چند روز كل كاراي ايپك و كردن ، منم تونستم بالآخره بعد از چند ماه آرايشگاه برم و بتونم برم واسه خودم خريد كنم ، من و مامانم تصميم گرفتيم واسه ايپك لباس حاجي فيروز بدوزيم ، پارچه خريديم و مامانم دوخت من خيلي از لباسش خوشم اومددرست هموني بود كه من توي ذهنم داشتم ، ودوباره روز جدايي فرادرسيد ولي اين دفعه فرق ميكرد چون قراره هفته ديگه برگرديم ، با اصرار فراوان من خاله گلي ايپك قرار شد چند روز درس خوندن و تعطيل كنه و با ما بياد بندر كه بريم كيش، خلاصه سه تايي برگشتيم بندر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایپک نفسم می باشد