ايپكايپك، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

ایپک نفسم

آخرين پست سال 92

1392/12/27 6:21
نویسنده : مامان مارال
207 بازدید
اشتراک گذاری
عشقم مرسی بابت تحمل 224 روز و 11 ساعت (معادل 19,353,600ثانیه) که توی دلم بودی و اسماً من رو مادر کردی و ممنون بابت 268 روز و 5 ساعت و 31 دقیقه و 56 ثانیه (معادل 23,157,200 ثانيه) که این دنیا رو تحمل کردی و من رو حساً مادر کردی . دوستاي عزيزم با پوزش فرااااااااوان چون عجله دارم و کلی کارهای نکرده و باید برم ساكم ببندم بريم ، بعد از سال تحویل نمیام خونه فقط اومدم پست آخر سال مار رو بزارم تا سال اسب قشنگمون بیاد امیدوارم سال خوبی در پیش رو داشته باشید و از خدای مهربون میخوام به همه ، مخصوصا نی نی های معصوم و پاک سلامتی بده و مریضها رو شفا بده و به تمام کسانی که نی نی دوست دارن لذت بسیار زیبای مادر شدن رو بفهمونه و ... و دعای همیشگی که به نظرم خیلی قشنگه : آرزو دارم نوروزی که پیش رو داریم آغاز روزهایی باشد که آرزو داریم بووووووووووس
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مجتبی
20 فروردین 93 15:10
روزا بیکار تو شرکت عکسات و نگاه میکنم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایپک نفسم می باشد