ايپكايپك، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

ایپک نفسم

نوروز 1393 با دخترم

1393/1/1 13:45
نویسنده : مامان مارال
306 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به دوست‌های گل‌م. امیدوارم سال نو بر همه‌ی شما عزیزان مبارک باشه و سالی باشه براتون پر از اتفاقات خوش.

چقدر زود گذشت این تعطیلات عید و دوباره برگشتیم سر خونه زندگی‌مون و روز از نو روزی از نو. تو این دو هفته تمام مدت دورم شلوغ بود و اصلاً نفهمیدم بچه‌داری یعنی چی و حسابی تنبل شدم. فکر کنم چند روزی طول بکشه تا دوباره عادت کنم.

ببخشید که خیلی دیر کردم. راستش هفته ی پیش پست م رو نوشته بودم ولی چون عکس ها رو نریخته بودم اینقدر طول کشید

خبر جديد اين كه عمه دومي مامان با خانواده تعطيلات نوروز از اروميه تشريف ميارن ،خيلي خوشحالم ، خيلي دلم واسشون تنگ شده بعد از فوت آنا ما نتونستيم بريم اروميه ولي اگه عمه رو ببينيم دلتنگيم واسه اروميه و خاطرات آنا كمتر ميشه(مامان بزرگ گلم روحتان شاد

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایپک نفسم می باشد